Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    KORISTITE SVOJ TV SPOT KAO YOUTUBE KAMPANJU? POSTOJI BOLJI NAČIN.
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  KORISTITE SVOJ TV SPOT KAO YOUTUBE KAMPANJU? POSTOJI BOLJI NAČIN.

Blog

KORISTITE SVOJ TV SPOT KAO YOUTUBE KAMPANJU? POSTOJI BOLJI NAČIN.

06. 03. 2020.

Prilikom pokretanja YouTube kampanje najjednostavnije je da ponovo koristite TV reklamu i plasirate je svojoj publici. Korišćenje TV reklame onlajn može pomoći u postizanju awarenessa, ali ne garantuje da će podstaći publiku na delovanje. A šta ako mislite izvan tipične demografije vašeg brenda i koristite video koji će zaista podstaći vašu publiku na akciju?

U želji da istraži kako netradicionalni storytelling utiče na onlajn publiku, BMW Canada se prilikom lansiranja novog modela serije 8 udružio sa Googlovim Unskippable Labs u video eksperimentu.


Koristeći TrueView for action da pozove gledaoce da posete stranicu „zahtevaj probnu vožnju“, brend je eksperimentirao sa tri različita video stila: tradicionalnom televizijskom reklamom, oglasom usmerenim na unutrašnjost automobila i oglasom fokusiranim na performanse i uglađenu spoljašnjost.


Rezultati eksperimenta pokazali su da postoji više od jedne formule za uspeh kada su u pitanju kreativni alati i publika. Brend je otkrio da je oglas fokusiran na unutrašnjost automobila doveo 8 puta više poseta sajtu od standardnih TV oglasa i 20 puta više poseta sajtu od oglasa usmerenog na eksterijer automobila.
Takođe, BMW je targetirao svoju tipičnu ciljnu grupu, profesionalce u velikim gradovima između 24 i 50 godina, ali i specifičniju publiku, poput putnika na luksuzne destinacije ili one koji su u fazi promene posla.


Koliko god je jednostavnije da se držite svoje isprobane TV kreative, važno je da probate nove ideje.