Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Facebook uvodi novu opciju za brendove u cilju kontrole plasmana njihovih reklama
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Facebook uvodi novu opciju za brendove u cilju kontrole plasmana njihovih reklama

Blog

Facebook uvodi novu opciju za brendove u cilju kontrole plasmana njihovih reklama

17. 12. 2019.

 

Facebook je objavio novi set bezbednosnih mera koje će obezbediti kompanijama da bolje kontrolišu gde se pojavljuju njihove reklame na različitim Facebookovim komunikacijskim kanalima.


U već postojeće mere, Facebook uvodi:


• Novu sekciju u sklopu Business Managera/Ads Managera, gde će brendovi moći da kreiraju blok liste, dobiju izveštaje i postave filtere na nivou naloga (za razliku od dosadašnjeg principa postavljanja filtera na svaku pojedinačnu kampanju).
• Ažurirani izveštaji, koji će omogućiti pretragu prema identifikacionom broju naloga ili oglašivaču bez prethodnog skidanja izveštaja. Facebook takođe planira da doda informacije o sadržaju u svoje izveštaje.
• Novi partner za bezbednost brendova u Zefru u cilju unapređenja alatki za bezbednost brendova. Zefr će se pridružiti kompanije DoubleVerify, Tntegral Ad Science i OpenSlate.
• Bele liste oglašivača za mreže ciljnih grupa i in-stream oglase na Facebooku. Facebook razmatra još i kreiranje opcije da oglašivači stave na bele liste vrste sadržaja na kojima će se prikazivati njihovi in-stream video oglasi.


Nove mere će omogućiti dodatnu potvrdu oglašivačima, dok im istovremenom pomažu da preciznije targetiraju njihove fokus grupe.