Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Figova eksperimentalna kampanja je predstavila novu opciju na platformi – Canvas
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Figova eksperimentalna kampanja je predstavila novu opciju na platformi – Canvas

Blog

Figova eksperimentalna kampanja je predstavila novu opciju na platformi – Canvas

19. 11. 2019.

Spotify je u oktobru prezentovao „Canvas“, opciju koja pruža mogućnost izvođačima da objave video u trajanju od 8 sekundi koji se vrti u krug. Kanvas predstavlja neki oblik omota za album u pokretnom formatu, koji može biti urađen za svako od pesama na platformi.

Kako bi promovisala Kanvas opciju, kompanija je izabrala Fig prodavnicu u Njujorku u kojoj je prikazala neke od najboljih Kanvasa koji su do sada napravljeni u ovu svrhu. Prošlog meseca, tokom muzičkog festivala „Austin City Limits“ otvoren je audio-vizuelni bar „Canvas Records“ kao proizvod saradnje Fig-a i The Mill-a gde su posetioci mogli da uživaju u muzici gledajući Kanvase u prostoru i dožive ih kao živu umetnost. Oni su bili u specijalno izrađenim ramovima,napravljenim po ugledu na klasične omote za gramofonske ploče.

Posetioci su mogli da kupe „albume“ izvođača poput Lil Vejna (Lil Wayne), Bili Ajliš (Billie Eilish , Bon Ivera i Džon Majera (John Mayer) gde su omoti imali pokretne vizuale. Skeniranjem kodova na poleđinama ploča gosti su mogli simultani da slušaju muziku.

Eksperimentalni događaj je takođe imao i „bar za slušanje“ u kom su barmeni služili koktele napravljene specijalno za ovaj događaj, a insipirisane različitim Kanvasima dok su parabolični zvučnici puštali pesme koje su bile inspiracija za izložene Kanvase.

Svih 100 Kanvasa koji su bili na ovom događaju možete videti na ovoj Spotify listi.

 

Source: ADdAge

https://adage.com/creativity/work/spotify-canvas-records/2214231?utm_source=creativity-daily-wednesday&utm_medium=email&utm_campaign=20191113&utm_content=article3-headline