Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Novi logo yahoo-a uzvikuje "yahoooooooo"
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Novi logo yahoo-a uzvikuje "yahoooooooo"

Blog

Novi logo yahoo-a uzvikuje "yahoooooooo"

25. 09. 2019.

“Yahoo” je predstavio svoj novi logo u ponedeljak, treći put od osnivanja brenda pre više od 24 godine.

 


“Kao i kod originalnog logoa, novi identitet privlači glas brenda koji je nazvan po uzviku radosti i otkrića, i izgleda kao da ga treba uzvikivati  ‘yahoooooo!” Kaže Pentagram koji je dizajnirao logo. Redizajn takođe najavljuje stratešku promenu za kompaniju koja se priprema za uvođenje novih proizvoda i usluga tokom naredne godine.

Pentagram, koji je radio slične poslove za kompanije poput Slack, Expedia i Rolls Royce, kaže da se novi logo uglavnom uklapa sa pokretanjem Yahoo-ove nove mejl aplikacije. Agencija je počela sa radom na logou prošlog marta, zajedno sa Yahoo-ovim kreativnim timom.
Slično kao i drugi redizajni logoa, yahoo novi logo treba da deluje u raznim proizvodima - digitalnim i fizičkim (pogledajte čarape u nastavku).



"Yahoo se suočava s egzistencijalnim trenutkom, a njegov odgovor je postavljanje nove zastave," kaže Patrick Hanlon, autor „Primal Brandinga“ i izvršni direktor konsultantske firme Thinktopia.

Nekada je Yahoo bio jedan od dominatnijih pretraživača, ali danas je treći najveći na svetu. Kompanija drži oko 3% tržisnog udela, sto je iza Binga (5%) i Googla (88%), prema podacima kompanije Statista. “Predpostavljamo da još jedna promena logoa najavljuje nove promene,” dodaje Hanlon.

Promena logoa je prva značajnija promena još od 2013. godine, ili ubrzo nakon sto je direktorka Marissa Mayer preuzela čelo kompanije.