Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    GREŠKE U OGLAŠAVANJU NA FACEBOOKU
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  GREŠKE U OGLAŠAVANJU NA FACEBOOKU

Blog

GREŠKE U OGLAŠAVANJU NA FACEBOOKU

03. 09. 2019.

Velika greška koja se stalno ponavlja u oglašavanju na Facebooku su oglasi čiji je fokus na rešenju umesto na ljudima.
Mnogi ljudi u marketingu na Facebook feed stavljaju focus na neku vrstu promocije (rasprodaja, limitirana ponuda, itd.). Problem je u tome što većina ljudi koja vidi vašu reklamu, sreće vaš biznis po prvi put.


Sa hiljadama ponuda i konkurencijom koja traži pažnju i vreme potrošača, jedini način da se istaknete je da oglas napravite o kupcu, a ne o rešenju koje prodajete. To znači da ispričate priču sa kojom će se oni identifikovati: naglasite njihovu bol, njihove izazove i njihove želje u oglasu. Imate manje od 3 sekunde da privučete nečiju pažnju i ubedite ih da kliknu na vaš oglas i nauče više, a jedini način da to učinite jeste da uradite to misleći na njih, a ne na sebe.