Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    TRI SHOPPING TRENDA KOJA TREBA DA UPOZNATE
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  TRI SHOPPING TRENDA KOJA TREBA DA UPOZNATE

Blog

TRI SHOPPING TRENDA KOJA TREBA DA UPOZNATE

23. 08. 2019.

Nekada smo inspiraciju ili savet za kupovinu tražili kod prijatelja ili u lokalnoj prodavnici. Danas idemo na internet. Na YouTubu, na primer, vreme gledanja videa o kupovini u SAD poraslo je čak pet puta između 2016. i 2018. godine.

1. Neka osoba ispred mene odluči


Postoji toliko mnogo izbora da su ljudi ponekad zatečeni i traže način da se odluče. Preko 70% svih kupaca kaže da vole da na YouTubu saznaju što više o proizvodima i brendovima.

 

2. Isprobavanje najbolje i najgore ocenjenih mesta u gradu

Ogromna većina potrošača čita ocene ili kritike drugih kupaca pre nego što se odluče za kupovinu. Ali, da li možete zaista da verujete tim kritikama? Istraživanja sugerišu da ne. Otuda i ovaj novi trend – ljudi koji predstavljaju najbolje i najgore ocenjena mesta u svojim gradovima.

 

3. Sve što možeš da nosiš, ja ću da kupim

Takozvani “Challenge” video snimci su duboko usađeni u DNK YouTube platforme i odgovorni su za neke od najznačajnijih kulturnih fenomena na platformi. Novi trend u video zapisima „Sve što možeš da nosiš, ja ću da kupim“, postao je poznat zahvaljujući YouTuberu, MrBeastu. Onaj koji postavlja izazov bira osobu koja ima priliku da od izazivača besplatno dobije onoliko stvari koliko može da prenese do kase, a da ih ne ispusti na zemlju.