Naslovna    Blog    Stories i šta merimo?
Naslovna  |  Blog  |  Stories i šta merimo?

Blog

Stories i šta merimo?

26. 06. 2018.

Prvobitno predstavljen od strane Snapchata, sada skoro svaka društvena platforma ima funkciju Story. Snapchat, Instagram, Facebook imaju Story, čak i WhatsApp ima feed za Story. Međutim, dve najpopularnije su na Instagramu i Snapchatuu. Instagram - zbog veličine platforme - ima daleko najviše korisnika.
Neki brendovi su postali zaista kreativni u Story objavama. Ali kako merimo uspešnost naše kampanje?
Svaka platforma uz novu funkciju pravi i metriku, a mi treba da procenimo šta ona znači za nas. Ono što predstvalja poteškoću je da svaka platforma meri na raličit ili teško uporediv način. Na primer, na Facebooku se prikaz posmatra nakon 3 sekunde autoplaya, na YouTubeu se pregled računa nakon 3-6 sekundi od klika, u Snapchatu prikaz se računa nakon 2 sekunde, a Instagram prikaz se računa nakon 3 sekunde autoplaya za svaki Story.
Najbolji način jeste da koristimo metrike koje i sada koristimo za ostale platforme: reach / impression / utisci, interakcija (bez obzira na interakciju), link klikova i - samo za video - stopa završetka. U zavisnosti od vašeg cilja, dajete prioritet jednoj metrici nad drugom.
Skip forward ne brojimo kao interakciju, jer možemo da smatramo da je bila negativna, to je isto kao što ne brojimo preskakanje prerolla na Youtubeu.
Funkcija swipe up (dostupna na Instagramu i Snapchatu) može se smatrati klikom na link.


Srećom svi formati Story broje neku vrstu stope završetka videa, tako da je ta metrika u redu.
Naš posao je da uvek nađemo najbolji način i da se fokusiramo na brojeve odnosno rezultate koji su stvarno važni za naš posao.