Naslovna    Blog    Facebook testira novi sistem bodovanja brend stranica
Naslovna  |  Blog  |  Facebook testira novi sistem bodovanja brend stranica

Blog

Facebook testira novi sistem bodovanja brend stranica

12. 06. 2018.

Facebook navodno radi na novom sistemu bodovanja poslovnih stranica koje sad mogu da dobiju ocenu do 10 zvezdica, uzimajući u obzir razne parametere.

Rezultat je zasnovan na višestrukim ocenama, kritikama i preporukama koje ljudi dele o stranicama na Facebooku.

Koristiće se “sentiment score” na osnovu poruka, odgovori na upite i ostali Facebook elementi koji Facebook neće sve otkriti, kako kompanije ne bi mogle da utiču na rezultate uz upotrebu lažnih recenzija ili komentara. Facebook će svakako podeliti sa nama mali info šta možemo da uradimo kako bismo poboljšali rezultat. :)

Drugim rečima, dozvolite i omogućite vašim fanovima da češće postuju o vašem biznisu i na pravom ste putu.

Šta ovo znači za vaš biznis, još uvek nije skroz jasno, ali jedno je sigurno, sveže recenzije i mišljenja fanova će sigurno imati uticaja. Takođe će prestati da se koriste razni alati, kao što su glasanje sa zvezdicama ili plaćenje recenzije.

Tačan datum kada će se ova funkcija pojaviti se ne zna, ali svakako vredi pratiti.