Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    T-Mobile kampanja - uspešan viral
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  T-Mobile kampanja - uspešan viral

Blog

T-Mobile kampanja - uspešan viral

Mobilni operater iz Velike Britanije, T-Mobile, snimio je 15. januara reklamu sa 400 plesača na Železničkoj stanici u Liverpulu. "Life's for Sharing" (Život je za deljenje) bila je viralna poruka koju je T-Mobile želeo da prenese.

13. 02. 2009.

Video se ubrzo raširio i postao prilično popularan.

 

 

 

Prošlog petka (6.2.) ljudi su pokušali da naprave UGC (User Generate Content) parodiju na tu viralnu reklamu. Na Facebooku su pozivani ljudi da se skupe na istom mestu kako bi se napravila reklama sa još većim plesom. Ishod možete pogledati dole.

Toliko je uspešno bilo da je 12 hiljada ljudi došlo na stanicu!! Posle 15 minuta policija je odlučila da ih sve razmesti, zato što je bila gužva koju kapaciteti nisu mogli da podnesu.

 

 

Ovo je pravi primer kombinacije virala, besplatnog PR-a i stvaranja tzv. Buzz-a.  Facebook je uspeo da mobilizuje 12 hiljada ljudi koji su sa raznih strana došli da bi bio deo toga. Fantastično!