Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog    Studija slučaja: Kampanja za Klub 27
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog  |  Studija slučaja: Kampanja za Klub 27

Blog

Studija slučaja: Kampanja za Klub 27

Uspešna kampanja koju smo radili za projekat Klub 27 pokazala je da je najbitnije koristiti prave kanale za komuniciranje sa ciljnom grupom.

11. 02. 2009.

Klub 27 je projekat koji podržavaju Erste Bank i Visa International, a koji ima za cilj da otkrije i pomogne talentovanim, kreativnim, vrednim i nesebičnim mladim ljudima iz Srbije da dobiju zasluženo priznanje.

Prijavljivanje kandidata na konkurs Kluba 27 odvijalo se na posebnom sajtu www.superste.net.

Ciljna grupa bile su osobe između 16 i 27 godina, te je internet bio primarni kanal za komunikaciju.

Na najpopularnoj društvenoj mreži u svetu, Facebooku, napravljena je posebna strana Klub 27, gde su postavljane informacije o projektu, načinu prijavljivanja, prošlogodišnjim pobednicima, a gde su korisnici Facebooka mogli da postanu obožavaoci (fanovi) Kluba 27.

Kampanja koja je trajala mesec dana uključila je oglašavanje na Furka.com, kao i postavljanje Facebook oglasa koji su reklamirali Facebook stranu uz ukazivanje ako je vaš prijatelj već postao obožavalac Kluba27.

Baner na Furka.com doneo je 3,5 miliona prikaza i više od 1000 novih posetilaca sajtu Superste.net, a Facebook oglasi su 4,5 miliona prikaza i oko 4,5 hiljade klikova.

Strana koja je napravljena na Facebooku dobila je 370 fanova.



Na konkursu je pristiglo više od 300 prijava, a uskoro kreće glasanje za kandidate koji su ušli u najuži krug.

Kampanja za Klub 27 je odličan primer kako se maksimalno može iskoristiti budžet korišćenjem pravih kanala u jednoj kampanji.