Case Study - MTS - A Star Is Born    Blog
Case Study - MTS - A Star Is Born  |  Blog

Blog

Još jedan uspešan viral kao internet promocija

Viralni spot Megawoosh, projekat nemačkog “Projektbüro Kammerl”. zabeležio je priličan uspeh na servisu YouTube, a zahvaljujući ViralTrackeru objavljeni su i podaci šta je ...

19. 08. 2009.

detaljnije

Revolucija društevnih medija

Lepa prezentacija koju je napravio Erik Qualman iz SocialNomics. U prezentaciji je objašnjen uticaj društevnih medija, kroz brojne primere. Facebook je naprimer dodao 100 ...

19. 08. 2009.

detaljnije

Web: Rast oglašavanja 10 odsto u 2009

U novom istraživanju čije je rezultate objavila ZenithOptimedia, predviđa se da će ukupno oglašavanje u 2009. biti manje za 8,5% ove godine. Jedino internet oglašavanje i ...

07. 07. 2009.

detaljnije

Jedino internet oglašavanje raste

Izdajanje za oglašavanje u Velikoj Britaniji u 2008. iznosilo je 18,6 milijardi funti, što je 4 odsto manje nego u 2007, kada je oglašavanje poraslo 4,7%. Jedino internet ...

02. 07. 2009.

detaljnije

Efektivnost internet marketinga

Ako želite da vaš marketing donese online prodaju, nesumnjivo je da morate početi sa pretraživačima. Upravo to kaže i studija Forbsa, prema kojoj 48% ispitanih kaže da je ...

18. 06. 2009.

detaljnije

Kresanje budžeta loš potez tokom krize

Banke i prodavci moraju biti pažljivi kada smanjuju marketinške budžete tokom recesije. Takvi potezi mogu dovesti do toga da njihovi klijenti ili kupci misle manje na njih ...

11. 06. 2009.

detaljnije

Internet pretekao tv, radio i novine

U 2008. internet je pretekao dnevne novine, tv i radio, i tako postao glavni mediji za oglašavanje u Danskoj. Sa prihodima od 392,7 miliona evra, Internet je uzeo 21 odsto ...

28. 05. 2009.

detaljnije

Baneri: Više od klika

Loša reputacija koja u poslednje vreme prati oglašavanje putem banera, zbog slabijeg odnosa prikaza i klikova, sasvim je pogrešna kako pokazuju rezultati istraživanja koje ...

21. 05. 2009.

detaljnije

Efektivnost oglasa zavisi od vremena dana

Dok je TV oglašavanje oduvek bilo struktuisano oko vremena i datuma, tek u skorije vreme se i kod osoba koje se bave digitalnim marketingom budi svest o tome kako ciljanje ...

29. 04. 2009.

detaljnije

U Britaniji samo internet oglašavanje raste

ZenithOptimedia predviđa da će u Velikoj Britaniji, TV oglašavanje pasti 12% ove godine, a oglašavanje u novinama 14,6%. Jedino se internet oglašavanju predviđa rast, doduše ...

21. 04. 2009.

detaljnije