Naslovna    Blog
Naslovna  |  Blog

Blog

Kresanje budžeta loš potez tokom krize

Banke i prodavci moraju biti pažljivi kada smanjuju marketinške budžete tokom recesije. Takvi potezi mogu dovesti do toga da njihovi klijenti ili kupci misle manje na njih ...

11. 06. 2009.

detaljnije

Internet pretekao tv, radio i novine

U 2008. internet je pretekao dnevne novine, tv i radio, i tako postao glavni mediji za oglašavanje u Danskoj. Sa prihodima od 392,7 miliona evra, Internet je uzeo 21 odsto ...

28. 05. 2009.

detaljnije

Baneri: Više od klika

Loša reputacija koja u poslednje vreme prati oglašavanje putem banera, zbog slabijeg odnosa prikaza i klikova, sasvim je pogrešna kako pokazuju rezultati istraživanja koje ...

21. 05. 2009.

detaljnije

Efektivnost oglasa zavisi od vremena dana

Dok je TV oglašavanje oduvek bilo struktuisano oko vremena i datuma, tek u skorije vreme se i kod osoba koje se bave digitalnim marketingom budi svest o tome kako ciljanje ...

29. 04. 2009.

detaljnije

U Britaniji samo internet oglašavanje raste

ZenithOptimedia predviđa da će u Velikoj Britaniji, TV oglašavanje pasti 12% ove godine, a oglašavanje u novinama 14,6%. Jedino se internet oglašavanju predviđa rast, doduše ...

21. 04. 2009.

detaljnije

Internet spas za mala preduzeća

U Srbiji je, prema podacima Agencije za privredne registre, od 1. januara do 13. aprila zatvoreno 10.508 malih preduzeća. Rešenja za izazove sa kojima se mala preduzeća svakodnevno ...

21. 04. 2009.

detaljnije

Kako jedem Smoki

Na Web strani www.kakojedemsmoki.com počeo je nagradni konkurs Soko Štarka koji traje do 14. juna, a koji poziva posetioce da pošalju fotografije ili video klipove na temu ...

15. 04. 2009.

detaljnije

Dan sutra ili kako neke stvari ne treba raditi

Pored brojnih prednosti koje internet oglašavanje ima u odnosu na ostale vidove oglašavanja, a o kojima smo više puta i pisali na ovom blogu, sada bi istakli kreativnost koja ...

10. 04. 2009.

detaljnije

Volim proleće - Springfield kampanja

Kompanija Iksel u saradnji sa WMA pokrenula je kampanju za prolećnu kolekciju poznate španske marke Springfield. Osim postavljanja banera, kampanja uključuje i poseban sajt ...

07. 04. 2009.

detaljnije

Em si - promocija za nova lica

Marketinška agencija Afirma, u saradnji sa našom agencijom, pokrenula je veoma interesantnu online kampanju koja se sastoji od postavljanja nekonvencionalnih banera na razne ...

02. 04. 2009.

detaljnije