Naslovna    Blog
Naslovna  |  Blog

Blog

Case study: Nutella kao Web gigant

Nakon što je Facebook objavio listu najpopularnijih strana za prošli mesec, prve dve – Predsednik SAD Barak Obama i Coca Cola – bile su predvidljive. Ali pozicija broj 3 ...

19. 03. 2009.

detaljnije

Veće oglašavanje na društvenim medijima

U recesiji, budžeti se smanjuju, radna mesta nestaju, a od onih koji ostanu u firmi očekuje se da urade više sa manje sredstava. Usled ove ekonomske realnosti, iznenađujuće ...

17. 03. 2009.

detaljnije

Novi formati oglasa menjaju banere

Dvadeset i sedam velikih online medija u SAD, koji zajedno imaju preko 109 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno, odnosno oko 66% ukupnih korisnika Interneta u toj zemlji ...

11. 03. 2009.

detaljnije

eMarketer: Pretraživanje je ključno u recesiji

Zbog stalnog upozoravanja da recesija preti svetskoj ekonomiji, oglašivači veoma pažljivo troše svoj novac, a marketing na internet pretraživačima (search engine marketing) ...

05. 03. 2009.

detaljnije

Vidimo se na Facebooku

Koliko korisnici interneta obožavaju društvene mreže pokazuje podatak da čak 75 odsto Evropljana koji posećuju internet koriste društvene mreže. Ovi trendovi ne kasne ni u Srbiji ...

26. 02. 2009.

detaljnije

Najmanja reklamna igrica na netu

Nemačka agencija Jung von Matt udružila je snage sa francuskim Web developerom Mathieu 'P01' HENRI kako bi napravili najmanju reklamnu igricu (advergame) ikada napravljenu ...

26. 02. 2009.

detaljnije

Internet oglašavanje prkosi krizi

Pojedini analitičari predviđaju da bi se u 2009. godini prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli smanjiti za čak 20 odsto, dok bi njihovi tiraži mogli pasti za 10 odsto ...

23. 02. 2009.

detaljnije

Koliko jezika razumete?

Da ljudi razumeju više jezika nego što ih pričaju slikovito prikazuje i clip koji je 2006. emitovan na Noći Reklamoždera ...

17. 02. 2009.

detaljnije

T-Mobile kampanja - uspešan viral

Mobilni operater iz Velike Britanije, T-Mobile, snimio je 15. januara reklamu sa 400 plesača na Železničkoj stanici u Liverpulu. "Life's for Sharing" (Život je za deljenje) ...

13. 02. 2009.

detaljnije

Studija slučaja: Kampanja za Klub 27

Uspešna kampanja koju smo radili za projekat Klub 27 pokazala je da je najbitnije koristiti prave kanale za komuniciranje sa ciljnom grupom ...

11. 02. 2009.

detaljnije