Naslovna    Blog
Naslovna  |  Blog

Blog

Smrt tradicionalnih marketinških agencija?

Agencija Saatchi & Saatchi Canada napravila je viralni video spot koji predviđa smrt oglašivačkim agencijama, osim ako ne krenu u smeru digitalne kreativnosti u kojoj leži ...

05. 05. 2010.

detaljnije

Proleće donosi lepšu marketinšku sliku?!

Nekoliko znakova u poslednjih nekoliko nedelja ukazalo je na to da je proleće u SAD-u stiglo kako za potrošače, tako i za oglašivače. Potrošači su potpuno ispraznili svoje ...

05. 05. 2010.

detaljnije

Mala preduzeća ciljaju reklamiranje na pretraživačima

Mala preduzeća sve više koriste oglašavanje na pretraživačima, te je potrošnja na ovaj vid internet marketinga značajno skočila u trećem kvartalu, prema podacima koje je objavio ...

10. 12. 2009.

detaljnije

Društvene mreže po godinama

Najveću društvenu mrežu, Facebook, od nedavno koristi 300 miliona korisnika širom sveta - što je grubo broj stanovnika Sjedinjenih Država. Pored Facebooka, veoma popularni ...

23. 11. 2009.

detaljnije

Internet oglašavanje: Rast u narednim godinama

Izveštaj Marketer’s Internet Ad Barometar predviđa da će internet oglašavanje, uprkos recesiji, širom Evrope zabeležiti rast od 7,6% u 2010 ...

17. 11. 2009.

detaljnije

Internet oglašavanje raste, pretiče i TV

Internet Advertising Bureau (IAB) objavio je podatke prema kojima se internet oglašavanje u Velikoj Britaniji povećalo za 4,6 odsto na 1,75 milijardi funti u prvoj polovini 2009 ...

01. 10. 2009.

detaljnije

Displej i search - najbolja kombinacija

Kombinacija više kampanja na internetu može višestruko povećati efektivnost, stoji u studiji “The Effects of Display Media on Search Traffic", koji je objavio iCrossing ...

21. 09. 2009.

detaljnije

Još jedan uspešan viral kao internet promocija

Viralni spot Megawoosh, projekat nemačkog “Projektbüro Kammerl”. zabeležio je priličan uspeh na servisu YouTube, a zahvaljujući ViralTrackeru objavljeni su i podaci šta je ...

19. 08. 2009.

detaljnije

Revolucija društevnih medija

Lepa prezentacija koju je napravio Erik Qualman iz SocialNomics. U prezentaciji je objašnjen uticaj društevnih medija, kroz brojne primere. Facebook je naprimer dodao 100 ...

19. 08. 2009.

detaljnije

Web: Rast oglašavanja 10 odsto u 2009

U novom istraživanju čije je rezultate objavila ZenithOptimedia, predviđa se da će ukupno oglašavanje u 2009. biti manje za 8,5% ove godine. Jedino internet oglašavanje i ...

07. 07. 2009.

detaljnije