Naslovna    Case Study    VIP napolitanke
Naslovna  |  Case Study  |  VIP napolitanke

VIP napolitanke

VIP napolitanke

Projekat: Promocija VIP napolitanki na internetu kao deo čitave kampanje. Mikrosajt sa digitalnom realizacijom poznate društvene igre „Čoveče ne ljuti se“. Cilj je bio da se privuku posetioci preko igrice i da se na taj način podigne svest o proizvodu...

Trajanje: 6 meseci

Medij: Mikro sajt, B92 TV, Bilbordi, Pink TV, RTS, B92.net, Blic.rs

Tehnologija: Flash + JSP + MySQL

Mehanizam kampanje: Mikrosajt je postavljen da promoviše igricu „Ne ljuti se čoveče“. Posetioci mogu da se prijave i igraju sa drugim korisnicima. Dodat je i prozor za „live chat“ kako bi korisnici mogli da razmenjuju poruke. Neregistrovani korisnici su mogli da gledaju druge kako igraju igricu, ali nisu mogli da šalju poruke.

Rezultat: 15,000 registrovanih korisnika, preko 40,000 odigranih partija, više od 20,000 poruka na forumu