Naslovna    Case Study    MTS Instagram story
Naslovna  |  Case Study  |  MTS Instagram story

MTS Instagram story

MTS Instagram story

Značaj kreativnog sadržaja Instagram Story-ja

 

Instagram Story brzo menja način na koji kompanije stupaju u komunikaciju i inspirišu svoju ciljnu grupu, stvarajući nove kratkotrajne sadržaje. Kako svaki video u Story opciji može da traje maksimalno 15 sekundi, kompanije i brendovi koriste kreativna rešanja koja se uklapaju u ovaj video koncept.

Početna slika ili video potrebno je da bude dovoljno zanimljiv vašim pratiocima, kako bi želeli da nastave da odgledaju vaš Story do kraja. Ako koristite jednostavnu sliku kao Story, dodavanje emotikona i teksta je odličan način da je prilagodite vašim pratiocima i da se istaknete zanimiljivu kreativnu poruku. Ili napravite potpuno nove animirane slike. Na našem primeru IKEA kompanije možete videti kreativan način za predstavljanje proizvoda – brisača stakla. Prva slika prikazuje proizvod i poruku – ponekad je potrebno samo malo da otkrijemo puno – staklo se briše i otkriva porodicu kako uživa u svom domu.

                              

Kompanije i brendovi traže nove načine komunikacije sa kupcima ili korisnicima pokušavajući da ih nauče nešto više o svom proizvodu ili o usluzi koju pružaju.

Instagram Story su doneli novu vrednost kreativnom sadržaju, predstavljajući vaš sadržaj kao novi vid digitalnog storytelling-a. Prikaz novih proizvoda koje nudite, paket usluga (kao na našem primeru MTS paketa - Soko, Omorika, Morava) mogu da se predstave kroz vizuale koji na jedinstven način upotpunjavaju vaš Instagram sadržaj.

Kroz audio-vizuelni sadržaj možete da predstavite svoje proizvode na potpuno nov i inovativan način.  Na primeru MTS-a, predstavili smo 3 različita paketa koja nude – Moravu, Omoriku i Sokola – sa propratnim videom, zvukom i odgovarajućim porukama koje stavljaju do znanja korisnicima da MTS – čuva njihov svet.

Koristite Story-je kako biste zaista ispričali priču – o svojoj kompaniji ili brendu. Time ćete stvoriti lojalnost prema brenda, čime povećavate šansu za prodaju proizvoda ili usluge kod svoje ciljne grupe.