Naslovna    Case Study    Lycia pitalica
Naslovna  |  Case Study  |  Lycia pitalica

Lycia pitalica

Lycia pitalica

Projekat:  Lycia pitalica
Trajanje: od 17.06.2015. do 24.06.2014
Tehnologija: facebook/mobile aplikacija
U fantastičnoj saradnji sa dm drogerijom za njihovog dobavljača smo organizovali nagradni konkurs u trajanju od 7 dana tokom kojih smo imali 622 učesnika. Za cilj smo imali povećanje broja fanova, animiranje istih i promovisanje brenda Lycia.
Svi učesnici su se registrovali u okviru aplikacije sa tendencijom da se registruju kao budući primaoci dm newslettera. Registracija podrazumeva: ime, prezime i email adresu učesnika. Pred fanove je postavljen zadatak da pošalju odgovor na pitanje  “Kako se zovu linije Lycia proizvoda?”
Pet učesnika čiji su odgovori na pitanje bili tačni, nasumičnim odabirom žirija sačinjenog od zaposlenih Organizatora, osvojili su Lycia pokon paket.