Naslovna    Case study    IKEA, njen početak na društvenim mrežama
Naslovna  |  Case study  |  IKEA, njen početak na društvenim mrežama

IKEA, njen početak na društvenim mrežama

IKEA, njen početak na društvenim mrežama

Pre tacno godinu dana IKEA je otvorila svoju prvu robnu kuću u Srbiji.

IKEA

U jednom danu pokrenuto je 6 kanala društvenih mreža.

 

Naša misije je bila da se izgradi svest o IKEA brendu, da se baza fanova svakodnevno razvija eksponencijalno, da podstaknemo ljude da razmišljaju na što kreativniji način i da kreiramo emocionalnu povezanost između IKEA brenda i ljudi.

 

Velika nam je čast da sarađujemo sa takvim gigantom, kao što je IKEA i da njenim fanovima isporučimo inspirativni i informativni sadržaj kako na najbolji način mogu da opreme svaki kutak svoga doma.

 

Želeli bismo da čestitamo celokupnom timu, koji je zajedno sa nama radiona postizanju ovih odličnih rezultata. Postigli smo izvanredan uspeh na društvenim mrežama, 106,174 ljudi je postalo fan naše zvanične Facebook stranice, dok 52,357 ljudi prati naš zvanični Instagram profil.

 

U ovaj projekat uneli smo mnogo napora, truda, emocija i posvećenosti, kako bismo na najbolji način dočarali ljudima šta je ono što brend IKEA čini jedinstvenim.