Naslovna    Case Study    Dani Mediterana
Naslovna  |  Case Study  |  Dani Mediterana

Dani Mediterana

Dani Mediterana

Projekat: Dani Mediterana

Tehnologija: facebook/mobile aplikacija

U saradnji sa Delhaize Serbia d.o.o. i maloprodajnim lancem Maxi organizovali smo nagradni konkurs u trajanju od mesec dana tokom kojih smo imali 435 učesnika. Za cilj smo imali povećanje broja fanova, animiranje istih i promovisanje Maxi Dani Meditarana proizvoda.

Pred fanove je postavljen zadatak da pošalju originalnu fotografiju i recept svog omiljenog mediteranskog specijaliteta. Svi učesnici su se registrovali u okviru aplikacije, a registracija podrazumeva: ime, prezime i email adresu učesnika. 105 učesnika sa najkreativnijom fotografijom koja odgovara zadatoj temi, a prema odluci žirija osvojiće nagrade kao što su: krstarenje Mediteranom za dvoje, vikend za dvoje na Mediteranu i 100 paketa Mediteranskih proizvoda.